П`ятниця
23.02.2018
07:27
Форма входу
Пошук
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Підвербцівський навчально-виховний комплекс
В С Т У П

І. Організаційні питання навчального року

На початку навчального року вся робота НВК була спланована та спрямована на єдину методичну проблему «Було проведено 6 засідань педагогічної ради, на яких розглядалися важливі питання.
Згідно з річним планом роботи закладу з 15.05.2013 р. по 24.05.2013р. адміністрацією НВК було проаналізовано виконання навчальних програм з базових дисциплін навчального плану за 2012-2013 навчальний рік. Було перевірено виконання теоретичної та практичної частини програми.
Протягом перевірки було проаналізовано ведення класних журналів, відповідність записів у журналах календарно-тематичному плануванню учителів, зведені звіти вчителів про виконання навчальних програм.
Наслідки перевірки свідчать про те, що в основному теоретичний курс вивчено. Проведено заплановані, відповідно до навчальних програм, види робіт.

ІІ.Забезпечення обов’язкової освіти
На початок 2012-2013 н.р. у НВК навчалося 78 учнів.
Наш заклад закінчило 7 випускників школи. Серед них вихованка Шевчук Марія отримала свідоцтво з відзнакою.
Станом на 31.08.2010 р. серед 71 випускників школи ІІ ступеня до філологічного класу ліцею НВК вступило 12 учнів, до математичного - 16, до технологічного класу школи 9 учнів. У інші школи перейшла 1 учениця, а решта випускників вступили до середніх спеціальних навчальних закладів.
Відповідно до робочого навчального плану НВК за рахунок його варіативної складової було організовано факультативні заняття з математики, християнської етики, інформатики, організовано роботу гуртків, до участі в яких залучено здібних школярів. На заняттях учні поглиблено опрацьовували навчальний матеріал із предметів, розв’язували творчі завдання, що забезпечило високі результати учням НВК під час їх участі в різного роду конкурсах та олімпіадах.

ІІІ.Аналіз результативності участі учнів НВК
в олімпіадах і з навчальних предметів та конкурсах

Традиційно у І та ІІ етапах Всеукраїнських олімпіад учні та вчителі НВК взяли активну та результативну участь. Педагоги НВК, які були залучені до роботи у складі журі районних предметних олімпіад, своєчасно з’являлися, об’єктивно підходили до оцінювання робіт учнів.
У ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад та конкурсу з української мови ім. П.Яцика взяли 15 дітей. Глибокі знання показали учні на олімпіадах з правознавства, біології, фізики.
Високі результати на ІІ (районному) етапі олімпіад продемонстрували такі учні:
Шевчук Марія, учениця 9 класу, виборола 2 призових місця: І з української мови й літератури, правознавства;
Попович Олеся , учениця 7 класу, стала переможцем двох олімпіад: з математики та
Кушнірик Микола, учень 8 класу приніс 1 місце з фізики у ІІетапі Всеукраїнської олімпіади з фізики та 4 місце у ІІІ етапі.
3 учителі НВК підготували переможців та призерів ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад із базових дисциплін.
Призера ІІІ етапу олімпіад підготувала вчитель Пеник О.М.
Аналіз результативності виступу учнівської команди Підвербцівського НВК на Всеукраїнських олімпіадах, конкурсах, порівняльні результати виступу команди у попередні роки свідчать про те, що педколективом проводиться ґрунтовна робота щодо розвитку інтересів учнів до поглиблення знань з базових дисциплін, на рівні організована робота з обдарованими дітьми. Цьому, зокрема, сприяє гурткова робота, факультативні, індивідуальні та групові заняття, інтелектуальні ігри та конкурси в позаурочний час.
Проте у 2012-2013 н.р. необхідно продумати систему позаурочної роботи з обдарованими учнями з історії, німецької мови, трудового навчання.

ІV.Організація навчально-виховного процесу
Документація закладу ведеться згідно вимог нормативних документів.
Навчально-виховний процес забезпечений програмами на 100%, періодичними педагогічними та методичними виданнями на 82%.
Забезпеченість чинними підручниками і посібниками для виконання навчальних програм з предметів робочого навчального плану в цілому по НВК 98 %.
Протягом року проводилося вивчення стану викладання біології, хімії та образотворчого мистецтва. Матеріали за результатами перевірки були узагальнені, прийнято рекомендації щодо усунення недоліків, виявлених під час перевірки, намічені заходи щодо підвищення результативності роботи педагогів.

V.Результативність навчально-виховного процесу

У травні-червні поточного року адміністрацією закладу було здійснено контроль за дотриманням вимог нормативно-правових документів по організованому закінченню 2012-2013 навчального року, обґрунтованості нагородження випускників 9-х класів свідоцтвами з відзнакою та проведенням державної підсумкової атестації.
У цілому дані ДПА результатів навчальної діяльності учнів НВК свідчать, що вчителі забезпечують достатній рівень підготовки учнів як для наступного навчання, так і для формування життєвих компетентностей школярів.
Державній підсумковій атестації за курс 9 класу підлягало 7 учнів.
Результати державної підсумкової атестації випускників 9го класу: з них мають високий та достатній рівень навчальних досягнень -6учнів , навчальні досягнення середнього рівня має1 учень.
Проводячи тематичні оцінювання з основ наук учителям закладу слід дотримуватися вимог програм та методичних рекомендацій МОН України щодо їх кількості, обсягу та складності.
Успішність та якість знань учнів пов’язана з відвідуванням уроків. У закладі протягом декількох років діє єдина загальношкільна система обліку відвідування учнями занять. Усі класні керівники та класоводи організовують щоденні звіти про відсутність учнів із зазначенням прізвищ у спеціальному журналі. Завдяки роботі класних керівників та адміністрації закладу пропуски учнями занять без поважних причин зведені до мінімуму.

VІ. Аналіз стану виховної роботи

Протягом 2012-2013 навчального року виховну роботу в Підвербцівському навчально-виховному комплексі було організовано з урахуванням основних положень Конституції України та „Концепції про права дитини” згідно з чинною нормативно-правовою базою.

Класні керівники разом з учнями працювали над такими виховними проблемами:
реалізація Програми та Концепції розвитку НВК;
психологічна та соціальна адаптація дітей до навчання.
розвиток творчої особистості, здатної до самореалізації й самовдосконалення, через проектну діяльність класних керівників;
реалізація проектів«Я і мій край», «Милосердя», «Школа здоров’я», «Обдарована дитина».
упровадження системи превентивного виховання через соціальні програми «Рівний-рівному» та „Діалог”.
· Завданнями виховної роботи НВК у 2012-2013 н.р. були:

· набуття учнями школи соціального досвіду, формування у вихованця позиції бути гідним прийняти естафету людської духовності;
∙ успадкування духовних надбань нашого народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, залучення молоді до національної і світової культури;
∙ формування в учнів особистісних ознак громадян української держави, розвиненої духовності, фізичної досконалості, моральності, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури.
Для реалізації цих завдань у НВК був розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси щодо втілення національної програми «Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», Програми, затвердженої Міністерством освіти і науки України «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», заходів щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя .
Пріоритетним вважалося створення такої виховної системи НВК, що дала можливість забезпечити всебічний і гармонійний розвиток особистості.
В основі цієї інноваційної технології – модель виховання, у центрі якої знаходиться учень і навички його продуктивного спілкування з оточуючим середовищем. Кожен класний керівник протягом навчального року проводив відкриті виховні заходи.
У НВК створено систему виховання здорового способу життя, яка сприяє розвитку фізичних здібностей учнів. Один із напрямків цієї системи – мережа спортивних секцій: легкої атлетики, футболу, баскетболу,тенісу. Учні нашого закладу стають призерами та переможцями районних спортивних змагань. Традиційними спортивними святами нашої шкільної родини стали свята «тТато, мама і я – спортивна сім’я » (для учнів 5-8 класів), та «Веселі естафети» (для учнів 2-4 класів). Ми пишаємося тим, що наша виховна система направлена на пропаганду здорового способу життя, адже людина майбутнього – це естетично та фізично вихована дитина сьогодні.
Більшість учнів НВК задіяні в заняттях шкільних гуртків і секцій.
У НВК започаткована своєрідна система організації дозвілля школярів, під час якого діти мають можливість реалізувати себе як компетентну особистість. Для них організовуються фестивалі і вечори, новорічні дискотеки, різні заходи ( акції «Милосердя”» (збір картоплі для районної лікарні), «Подаруй бібліотеці книжку», «Ветерану війни на добру згадку» (вітання учасників війни), «Птахи – наші друзі» (виготовлення годівниць). Також наші вихованці взяли участь у V благодійній акції фонду „Серце до серця”, де зібрали 350 грн. на медичне обладнання в дитячу лікарню Ми намагаємося пояснити нашим учням, що саме добрі вчинки й відкрите серце є запорукою моральності справжньої людини.
З метою покращення стану здоров’я учнів проводилося медичне обстеження дітей. Класними керівниками, вчителями-предметниками проводилися години спілкування, бесіди, виховні заходи щодо формування навичок здорового способу життя.
Питання соціального захисту учнів сплановане в річному плані роботи НВК. На нараді при директорові розглядалися питання: „Про результати проходження медичного огляду учнями”.
Важливою ланкою діяльності педагогічного колективу є організація роботи з батьками. За планом роботи НВК кожну чверть проводилися класні батьківські збори ( „Роль батьків у вихованні дітей”, Успішна адаптація 1-х, 5-х класів”, Обдарована дитина. Як їй допомогти”, „Ще раз про культуру поведінки, вихованість, ввічливість”, „Професійне самовизначення учнів 9”, , „Підтримка учнів під час ДПА ”, „Оздоровлення та безпека дітей під час літніх канікул”). Батьки запрошувалися для участі в проведенні різноманітних місячників, декад , свят, заходів.
Результатом грамотно організованої колективно-творчої роботи завжди є випускник, у якого сформовано достатній для забезпечення його самостійності в різноманітних сферах життєдіяльності рівень соціальної зрілості; це здорова (фізично, духовно, психічно) людина, творча особистість із розвиненою потребою в самореалізації й самовдосконалості, з гуманістичним світоглядом і почуттям відповідальності за долю України, її народу, людства.

У ході місячників, декад, предметних та тематичних тижнів було заплановано і проведено чимало заходів: виставки малюнків, плакатів, конкурси рефератів, творчих робіт та ін.
Виховання молодого покоління – це не лише система цілеспрямованого й планомірного формування світогляду, ціннісних орієнтацій, почуттів, волі й характеру молоді, але й адаптації її в соціальному середовищі. Виховувати дитину - це, передусім знати її душу, бачити й відчувати її індивідуальний світ.
Низка різноманітних виховних колективних заходів націлена була саме на те, щоб викликати в дітей почуття радості, захоплення, подиву, виховувати в них естетичні смаки, розкривати нові таланти.
Методичне об’єднання класних керівників працювало над проблемою темою « Формування здорового способу життя як фактор зміцнення моральності в суспільстві та здоров’я нації». У ході установчого засідання ШМО вивчалися такі теми:

· організаційно-творча діяльність класного керівника, визначення основних напрямків

· методичної та виховної роботи;

· обдарована дитина;

· толерантна педагогіка у виховному просторі НВК;

· особистість - творець свого майбутнього;

Кожен класний керівник протягом навчального року проводив відкриті виховні заходи.
У НВК створено систему виховання здорового способу життя, яка сприяє розвитку фізичних здібностей учнів. Один із напрямків цієї системи – мережа спортивних секцій: легкої атлетики, футболу, баскетболу,тенісу. Учні нашого закладу стають призерами та переможцями районних спортивних змагань. Традиційними спортивними святами нашої шкільної родини стали свята «Тато, мама і я – спортивна сім’я » (для учнів 5-8 класів), та «Веселі естафети» (для учнів 2-4 класів). Ми пишаємося тим, що наша виховна система направлена на пропаганду здорового способу життя, адже людина майбутнього – це естетично та фізично вихована дитина сьогодні.
Більшість учнів НВК задіяні в заняттях шкільних гуртків і секцій, у гуртках.
У НВК започаткована своєрідна система організації дозвілля школярів, під час якого діти мають можливість реалізувати себе як компетентну особистість. Для них організовуються фестивалі і вечори, новорічні дискотеки, різні заходи ( акції «Милосердя”» (збір картоплі для районної лікарні), «Подаруй бібліотеці книжку», «Ветерану війни на добру згадку» (вітання учасників війни), «Птахи – наші друзі» (виготовлення годівниць). Також наші вихованці взяли участь у V благодійній акції фонду „Серце до серця”, де зібрали 350 грн. на медичне обладнання в дитячу лікарню Ми намагаємося пояснити нашим учням, що саме добрі вчинки й відкрите серце є запорукою моральності справжньої людини.
З метою покращення стану здоров’я учнів проводилося медичне обстеження дітей. Класними керівниками, вчителями-предметниками проводилися години спілкування, бесіди, виховні заходи щодо формування навичок здорового способу життя.
Питання соціального захисту учнів сплановане в річному плані роботи НВК. На нараді при директорові розглядалися питання: „Про результати проходження медичного огляду учнями”.
Важливою ланкою діяльності педагогічного колективу є організація роботи з батьками. За планом роботи НВК кожну чверть проводилися класні батьківські збори ( „Роль батьків у вихованні дітей”, Успішна адаптація 1-х, 5-х класів”, Обдарована дитина. Як їй допомогти”, „Ще раз про культуру поведінки, вихованість, ввічливість”, „Професійне самовизначення учнів 9”, , „Підтримка учнів під час ДПА ”, „Оздоровлення та безпека дітей під час літніх канікул”). Батьки запрошувалися для участі в проведенні різноманітних місячників, декад , свят, заходів.
Результатом грамотно організованої колективно-творчої роботи завжди є випускник, у якого сформовано достатній для забезпечення його самостійності в різноманітних сферах життєдіяльності рівень соціальної зрілості; це здорова (фізично, духовно, психічно) людина, творча особистість із розвиненою потребою в самореалізації й самовдосконалості, з гуманістичним світоглядом і почуттям відповідальності за долю України, її народу, людства.

VІ .Робота з педагогічними кадрами
Укомплектованість закладу педагогічними кадрами протягом навчального року можна охарактеризувати як задовільну. Якісний склад педагогічних кадрів - високий. Серед 19 працівників 3 мають - «старший вчитель»; 5 вчителів- вищої кваліфікаційної категорії.
Протягом 2012/2013 н.р. чергову атестацію пройшли 3 працівників.
Районна атестаційна комісія відділу освіти одному вчителю встановила вищу кваліфікаційну категорію, 2 - підтвердила.
Підвищення кваліфікації при ІППО пройшло 3 учителів закладу.
Протягом минулого навчального року члени педагогічного колективу НВК брали активну участь у роботі шкільних, районних семінарів та предметних методичних об’єднань.


VІ. Матеріально-технічне забезпечення
Будівля закладу і приміщення знаходяться в задовільному стані. У закладі створено умови для роботи і навчання, існують кабінети, що відповідають сучасним вимогам.
Стан навчальних кабінетів закладу задовільний, але всі кабінети потребують дооснащення сучасними методичними та технічними засобами навчання. Стан матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів - 70 %, майстерень -72 %, спортзалів - 60%, спортмайданчиків - 50%.
За результатами рішення загальношкільних батьківських зборів та громадськості роботу Підвербцівського НВК за 2012/2013 н.р. визнано задовільною.

VІ. Пріоритетні завдання, цілі НВК у новому навчальному році
У 2013-2014 н.р. педколектив продовжить впроваджувати модель розвитку «Школа сприяння здоров’я» через реалізацію відповідної мети і завдань.
Мета: забезпечити розвиток фізично, психічно, соціально і морально здорової особистості в умовах здоров’язберігаючого середовища, її саморозвиток, самореалізацію в життєвому просторі.
Завдання:
1. Забезпечення реалізації нового Державного стандарту початкової і середньої освіти в 1, 2, 5 класах.
2. Підготовка вчителя до впровадження нових програм, підручників, курсів «Сходинок до інформатики», «Інформатики», іноземна мова.
3. Забезпечення реалізації основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів.
4. Створення освітнього простору для забезпечення здоров'я дитини як найвищої цінності суспільства і держави.
5. Вдосконалення форм та методіві внутрішкільної методичної роботи.
6. Сформування готовності педагога до роботи в умовах інноваційного розвитку сільського загальноосвітнього закладу.
7. Створення умов для розвитку фізичного, психічного, духовного,соціального потенціалу особистості школяра, формування життєвих компетентностей, навичок збереження здоров'я.
8. Забезпечення впровадження інноваційних педагогічних технологій, форм та методів в практику роботи навчально-виховного комплексу.
9. Формування в учасників педагогічного процесу позитивної мотивації на ведення здорового способу життя,здійснювання моніторингу рівня їх здоров'я.


Розділ 1

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ

ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УЧНІВ

1.1. Виконання нормативно-директивних документів


Зміст роботи
Термін викон.
Відповід.
Прим
1

1.1
Продовжити реалізовувати:
Закон України “Про освіту” від 23.05.1991 р. № 1060-ХІІ
упродовж року
педколектив

1.2
Державну національну програму “Освіта” (Україна ХХІ століття) (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.11.1993 р. № 896)
упродовж року
педколектив

1.3
Закон України “Про загальну середню освіту” (Закон України від 13.05.1999 р. № 651-ХІV)
упродовж року
педколектив

1.4
Національну доктрину розвитку освіти (Указ Президента України від 17.04.2002 р. № 347/2002)
упродовж року
педколектив

2

2.1
Керуватися у роботі:
Постановою Кабінету Міністрів № 646 від 12.04.2000 р. “Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку”
упродовж року
дирекція

2.2
Постановою Кабінету Міністрів України від 14.06.2000 р. № 964 “Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад”
упродовж року
дирекція

2.3
Постановою Кабінету Міністрів України № 1305 від 20.07.1999р. “Про розвиток сільської загальноосвітньої школи”
упродовж року
педколектив

2.4
Положенням про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності (Наказ МОН України від 07.11.2000 р. № 522)
упродовж року
дирекція

2.5
Положенням про експериментальний загальноосвітній навчальний заклад (Наказ МОН України від 20.02.2002 р. № 114)
упродовж року
дирекція

2.6
Положенням про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів (Наказ МОН України від 20.07.2004 р. № 601)
упродовж року
педколектив

2.7
Примірним положенням про батьківські комітети (ради) загальноосвітнього навчального закладу (Наказ МОН України від 2.06.2004 р. № 440)
вересень, упродовж року
педколектив

2.8
Інструкцією з ведення класних журналів в 5–9 класах
упродовж року
учителі
5-9 класів

2.9
Інструктивно–методичними листами Міністерства освіти і науки України щодо вивчення шкільних дисциплін у 2013–2014 н.р.
упродовж року
учителі
5-9 класів

3

Виконувати:



3.1
Державний стандарт початкової загальної середньої освіти (постанова Кабінету МіністрівУкраїни від 20.04.2011 р.№ 462)
упродовж року
учителі початкових класів


3.2
Державні стандарти базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. № 1392)
упродовж року
учителі5–9класів

4

Додатково опрацювати:



4.1
Типові навчальні плани для основної школи загальноосвітніх навчальних закладів у структурі 11–річної школи
вересень, упродовж року
вчителі 5-9 класів

4.2
Пояснювальні записки до Типового навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів на 2013–2014н.р.
вересень, упродовж року
педколектив

5

Забезпечити реалізацію:



5.1
Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти (Наказ МОН України від 06.09.2000 р. № 434)
упродовж року
класні керівники

5.2
Основних орієнтирів виховання учнів 1–12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України (програма) (Наказ МОН України від 17.12.2007 р. № 1133)
вересень, упродовж року
класні керівники



1.2. Організація початку навчального року


Зміст роботи
Форма організації
Термін викон.
Відповід.
Прим.
1
Організувати початок навчального року
Наказ
до 01.09.13р.
директор

2
Організувати роботу дошкільної групи при НВК
Списки
вересень, упродовж року
дирекція, вихователі д/с

3
Здійснити набір учнів до 1 класу
Списки. Наказ
до 01.09.13р.
дирекція, класний кер.

4
Уточнити дані щодо охоплення навчанням випускників 9 класу
Списки
вересень
дирекція, класний керівник

5
Реалізувати програму адаптації учнів 5 класу до навчання в основній школі
Згідно плану
упродовж року
класний керівник
5 кл., психолог

6
Вивчення стану техніки безпеки в НВК
Акти
до 01.09.13р.
дирекція

7
Визначити педагогічне навантаження вчителів та учнів відповідно до навчального плану роботи НВК
Розгляд заяв, інформування
до 01.09.13р.
дирекція

8
Призначити класних керівників 1-9 класів
Наказ
до 01.09.13р.
дирекція

9
Призначити керівників гуртків, спортивних секцій
Наказ
до 01.09.13р.
дирекція

10
Організувати і провести Свято першого дзвоника
Перший дзвоник
01.09.13р.
педагог-організатор

11
Організувати і провести Перший урок
Перший урок
01.09.13р.
класні керівники

12
Внести уточнення, доповнення в режим роботи НВК, правила внутрішкільного розпорядку, структуру навчального року
Інформування, інструктуван-ня
до 05.09.13р.
директор, голова ПК

13
Погодити розклад навчальних занять в районній санепідемстанції
Планування
вересень
заст. директ. з НВР

14
Забезпечити навчальною літературою (шкільні підручники, робочі зошити тощо)
Видача підручників
вересень
бібліотекар

15
Підготувати навчальні кабінети, робочі місця учнів до навчального року
Огляд
вересень
дирекція

16
Налагодити гаряче харчування учнів у шкільній їдальні
Організація
вересень,
адміністрація

17
Забезпечити безкоштовне гаряче харчування в шкільній їдальні дітей із малозабезпечених сімей
Планування. Наказ
вересень, упродовж року
адміністрація

18
Уточнити списки дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей, з’ясувати потребу в допомозі
Списки
вересень
класні керівники

19
Забезпечити впровадження учнівської шкільної форми
Організація
упродовж року
класні керівники

20
Організувати медичні огляди учнів та всіх працівників школи
Медичний огляд
згідно графіку
медпраців-ник



1.3. Організація закінчення навчального року


Зміст роботи
Форма організації
Термін викон.
Відповід.
Прим
1
Розробити заходи щодо організованого завершення навчального процесу
План
до 01.04.13р.
дирекція

2
Організувати закінчення навчального року
Наказ
до 01.05.13р.
директор

3
Провести державну підсумкову атестацію в 4, 9класах
Наказ
травень
директор

4
Перевірити навички читання учнів 1–4, 5-8 класів
Згідно плану
травень
заступник директора

5
Підвести підсумки моніторингу якості навчальних досягнень учнів
Таблиці, діаграми
травень
заст. директ. з НВР

6
Проаналізувати виконання навчальних планів та програм
Наказ
квітень
директор

7
Скласти та погодити план-графік проведення навчальних практик та екскурсій
План-графік
вересень, жовтень
заст. директ. з НВР

8
Здійснити переведення та випуск учнів
Педрада. Наказ
травень
дирекція







Розділ 2

УПРАВЛІННЯ ШКОЛОЮ ЯК ЦІЛІСНОЮ СИСТЕМОЮ

2.1 Робота органів державно-громадського управління

3.3. Методичні та організаційні наради при заступнику директора з навчальної роботи.
Основні завдання: раціональна та ефективна організація навчального процесу; наукова організація цілеспрямованої виховної роботи з учнями. Своєчасна підготовка виховних заходів, систематичний контроль за діяльністю класних керівників.
.


№ п/п


Зміст роботи
Термін
виконання
Відпові
дальний
Форма контролю
Відмітка про вик.

СЕРПЕНЬ

q Про підготовку до проведення свята Дня Знань
q Рекомендації із планування виховної роботи на новий навчальний рік
q Інструктаж щодо заповнення журналів.
q Співбесіда за навчальними програмами
q Організація роботи з молодими вчителями
q Організація контролю за працевлаштуванням випускників
q Організація роботи щодо формування комп’ютерної бази даних


Заст. з НВР

Протокол


ВЕРЕСЕНЬ

q Інструктаж з вчителями щодо чергування класів по школі
q Про ведення документації класного керівника
q Про підготовку до Дня Вчителя
q Аналіз календарного планування
q Про проведення факультативних та додаткових занять
q Про організацію діяльності методичної ради
q Забезпечення наступності у викладанні предметів


Заст. з НВР

Протокол


ЖОВТЕНЬ

q Про проведення шкільних предметних олімпіад
q Про проведення предметних тижнів
q Про роботу з профорієнтації учнів
q Про роботу під час осінніх канікул


Заст. з НВР

Протокол


ЛИСТОПАД

q Про підсумки проведення шкільних предметних олімпіад
q Про стан роботи шкільних методичних об’єднань
q Про роботу шкільної бібліотеки
q Про хід атестації педагогічних кадрів



Заст. з НВР

Протокол


ГРУДЕНЬ

q Про результати перевірки ведення зошитів
q Про перевірку ведення шкільної документації
q Результати контролю за веденням поурочних планів вчителів
q Аналіз підсумків контрольних робіт та зрізів за текстами адміністрації
q Про підготовку новорічних свят
q Про виховну роботу під час зимових канікул
q Про підсумки виховної роботи за І півріччя


Заст. з НВР

Протокол


СІЧЕНЬ

q Про виконання навчальних програм у І півріччі
q Аналіз календарного планування
q Про перевірку ведення шкільної документації
q Про організацію чергувань у ІІ півріччі
q Про планування виховної роботи у ІІ півріччі


Заст. з НВР

Протокол


ЛЮТИЙ

q Про підготовку до державної підсумкової атестації (4, 9, 11 класи)
q Про роботу з профорієнтації учнів
q Про підготовку святкування 8 Березня
q Про святкування 200 – річчя з Дня народження Т. Г. Шевченка



Заст. з НВР

Протокол






БЕРЕЗЕНЬ

q Ознайомлення з інструктивними документами щодо порядку закінчення 2013 – 2014 н.р.
q Обговорення результатів виступів учнів школи, що взяли участь у районних предметних олімпіадах
q Про хід атестації педагогічних кадрів
q Про проведення виховних годин
q Про проведення весняних канікул
q Про роботу з благоустрою території школи




Заст. з НВР


Протокол


КВІТЕНЬ

q Обговорення та затвердження екзаменаційних матеріалів
q Про перевірку ведення шкільної документації претендентів на нагородження медалями в 2013 – 2014 н.р.
q Про ведення шкільної документації
q Обговорення проекту навчального плану на новий навчальний рік
q Про святкування 67 – річчя з Дня Перемоги
q Про попередження негативних явищ серед учнів



Заст. з НВР

Протокол


ТРАВЕНЬ

q Про результати перевірки підготовки до ДПА
q Про ведення екзаменаційної документації
q Про перевірку ведення шкільної документації
q Аналіз підсумків контрольних робіт та зрізів знань за текстами адміністрації
q Про виконання навчальних програм
q Про підсумки роботи класних керівників з виявлення та підтримки обдарованих учнів.
q Про підготовку свята Останнього дзвоника
Про підсумки виховної роботи у ІІ півріччі
q Про оздоровлення учнів у літній період


Заст. з НВР

Протокол











3.4. Індивідуальна робота з членами педагогічного колективу
№ п/п
Зміст роботи
Термін виконання
Відпові
дальний
Відміт
ка про вик.
1
q Індивідуальні співбесіди з широкого кола питань з молодими спеціалістами
вересень


2
q Співбесіди з завідуючими кабінетами з питань проведення поточного ремонту
березень
Директор школи

3
q Співбесіди з методичної роботи
Протягом року
Заступник з НВР

4
q Співбесіди з класними керівниками щодо виховної роботи в класі
Протягом року
Заступник з НВР

5
q Співбесіди з вчителями, що атестуються
Протягом року
Директор
школи

2.2. Співпраця з батьками, громадськістю та позашкільними установами


Зміст роботи
Форма роботи
Термін викон.
Відповід.
Прим
1
1. Проведення консультацій з питань адаптації учнів 1, 5 – х класів
2. Анкетування батьків першокласников з метою визначення особливостей та характеру первинної адаптації дітей у школі
3. Засідання ради профілактики «Про виконання Закону про всеобуч»
Всеобуч майбутніх першокласників
Батьківські збори

дирекція, голова батьківськ. комітету, класні керівники

Протягом вересня
2
1. Співбесіда з батьками тих учнів, що мають труднощі у навчанні (надання методичної допомоги)
2. Проведення соціологічних досліджень «Батьки і діти: теми конфліктів»
q Організація занять школяра, спрямована на зміцнення здоров’я і розвиток навичок здорового способу життя
q “Роль сім’ї у прововому вихованні”
q “Поведінка і моральна свідомість підлітків”
q “Трудове виховання дітей у сім’ї, моральний зміст їх праці”
Всеобуч
Відвідування родин. Співбесіди
ІІ т.

Жовтень
ІІ - ІІІ т.

ІV т.
ІV т.
Жовтень
Грудень
Березень
Травень
класні керівники, дирекція, батьківськ. комітет

3
Проводити День відкритих дверей: консультації учителів-предметників, індивідуальні бесіди з батьками, відкриті уроки (виховні заходи) для батьків, батьківський лекторій, консультації психолога
День відкритих дверей
щочетверга
дирекція

4
Організувати роботу консультаційної психолого-педагогічної служби для батьків
Консультації
упродовж року
психолог, класні керівники

5
Запобігання бездоглядності дітей у вільний від навчання час
Налагодження співпраці з позашкільними закладами
упродовж року
батьківськ. комітет

6
Налагодити та підтримувати тісну співпрацю школи з сільською бібліотекою
Проведення спільних акцій. Згідно плану
упродовж року
вчителі укр. мови і літ.

7
Налагодити та підтримувати тісну співпрацю школи з гомодською організацією «Просвіта»
Проведення спільних акцій. Згідно плану
упродовж року
адміністрація

8
Організувати надання допомоги учням і вчителям школи в плані підготовки масових загальношкільних заходів (День учителя, святкування Нового року, Розколяди, Дня незалежності, Дня Матері тощо)
Консультування, проведення заходів
згідно плану
заст. директора з НВР

9
1. Батьківськи збори
2. Проведення консультацій для батьків
3. Всеобуч

Протокол,
Складання порадника для батьків
лютий
дирекція,
класні керівники

10
Проводити анкетування батьків на предмет задоволення освітніх послуг
Індивідуальна робота психолога з батьками і учнями

Анкетування
квітень
класні керівники

практичний психолог

11
Узагальнити матеріали анкетування, підготувати пропозиції до батьківських зборів щодо підвищення якості освітніх послуг
Інформація
квітень
класні керівники

12
Заслуховувати на засіданні виконкому сільської ради питання про роль та значення сімейного виховання, зокрема: чому родини не приділяють належної уваги навчанню і вихованню своїх дітей
Інформація
згідно плану
директор, сільський голова

13
1. Батьківські збори майбутніх першокласників
2. Консультації для батьків
3. Проведення консультацій для батьків майбутніх першокласників
Підсумкові батьківські збори
батьківськийклуб
травень
дирекція, педагогічний колектив











Розділ . ОХОРОНА ЗДОРОВ`Я ТА ЖИТТЯ ДІТЕЙ. ОХОРОНА ПРАЦІ

9.1. Охорона здоров’я та життя дітей..

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

Форма контролю

Відмітка про вик.

1.

СЕРПЕНЬ

1. Аналіз показників стану здоров’я учнів в 2012-2013 навчальному році
2. Аналіз оздоровленя дітей влітку




ІV т.

ІV т.











Довідка

Аналіз, нарада при дир.





2

ВЕРЕСЕНЬ

1. Забезпечення якісного вивчення курсу “Основи здоров`я”

2. Аналіз показників фізичного розвитку учнів. Організація роботи спецмедгрупи
3. Складання розкладу уроків відповідно санітарно – гігієнічних вимог
4. Організація харчування дітей.
5. Організація проведення рухливих ігор на перервах
6. Місячник дорожного руху
7. Організація та проведення волого прибирання, провітрювання та дезінфекції приміщень




І т.

І т.

І т.

Вересень



Вересень











планування

комплектування груп, наказ

розклад

звіт

аналіз

аналіз

наказ





3

ЖОВТЕНЬ

1. Вивчення якості харчування учнів
2. 2. Інструктаж з ТБ на осінніх
3. канікулах


ІІ т.

І т.











Аналіз





4

ЛИСТОПАД

1. Проведення лекції та бесід на тему профілактика СНІДу та наркоманії

2. Організація роботи з профілактики інфекційних захворювань учнів




ІV т.

ІІ т.